lunes, 29 de octubre de 2012

ANEM AL CASTELL!

AL CASTELL PLOVENT! QUINA AVENTURA!

Era dijous pel matí no sabíem si aniríem al “Castell” perquè tot el matí estava plovent, i així que vam agafar les dues motxilles, (la de classe i la de l’excursió) i anàrem cap al cole. El nostre mestre va decidir que si que la faríem. A les 9:10 eixírem del cole per començar l´excursió. Arribàrem al Teular, que es diu així perquè antigament es feien teules, a les 9:20. A les 9:28 aplegàrem al Raval on els carrers son molt torts. A les 9:45 hem gaudit d’unes vistes magnifiques des d'el carrer Sant Vicent. A les 9:50 trobàrem unes pinyes rossegades per esquirols.
        Arribàrem a la Penyeta Blanca, comtemplàrem les vistes i ferem una fitxa. Joan ens va explicar que és el caga-ferro (a la via del tren) ens va dir que és un residu arqueològic relacionat amb el tren i amb el carbó. A les 10:38 arribàrem a Sant Cristòfol, on esmorzàrem i es pegàrem un descanset. A les 11:23 acabàrem d’esmorzar, agafàrem les motxilles i cap amunt. Pujant, pujant a les 11:50 veiérem uns murs al Pic Negre fets pels moriscs.
        Pel camí del “Castell” vam vore un àguila que voltejava Santa Bàrbera i per fi a la 13:03 arribàrem al “Castell”. Primer de tot es férem una foto, després entràrem a la Sala d’Armes on hi havia un canó, després entràrem a la capella de Sant Pere i Santa Maria Magdalena. En la segona planta a la Sala major, també estava una sala que es deia Entrança Privada però no ens va donar temps a entrar. Quan vam arribar a la terrassa a la 1:30 Mª Àngels ens va dir que tinguérem cura per no caure, vam fer molts videos i fotos, sobretot es vam divertir. A la 13:56 eixírem, estava plovent i per això caminàrem ràpid.
         A Santa Bàrbera arribàrem a les 14:39, com estava plovent vam buscar les claus de l’hermita i a les 14:55 vam entrar, i es vam refugiar de la pluja. Dinàrem, i quan vam acabar ja no plovia i vam jugar un ratet al parc. Va tornar a ploure a les 15:18, el nostre mestre ens va dir que si ja volíem anar al cole i fer mate, però tots vam contestar que no. A les 16:31 eixírem de Santa Bàrbera, camí cap al cole.
        Va ser una excursió d’aventura on s’ho vam passar genial, era la primera vegada que ens plovia en una excursió on l’aigua ens va pillar dalt de tot del “Castell”.