jueves, 11 de octubre de 2012

LES MEUES VACANCES


LES MEUES VACANCES
Estes vacances he anat a la platja de Bellreguard al meu apartament.
Un dia van vindre els meus amics Samu i Maria i ens van quedar a dormir. Pel matí vam anar a comprar una barca i em vam agafar una que media dos metres i deu centímetres. De seguida anàrem a estrenar-la. Ens vam riure molt perquè no podíem pujar i quan pujàvem la ona ens tombava. Després vam anar a fer-se un gelat que estava molt bo. A l’endemà vam marxar a banyar-nos, fent tellines la meua veïna va traure una medusa. Vam anar a un bar a dinar. Per la vesprada anàrem a jugar al golf i ens va guanyar Maria.
Quan vam tornar a Cocentaina faltava un dia per a que començara el cole estava un poc nerviosa, però em vaig preparar la motxilla i vaig anar a dormir. Al final tot va eixir bé.

Rocío Briet Reyes



Els dibuixos d'Ismaïl i Clara han estat seleccionats pels seus companys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario